קניות מ IHERB – בעיקר ELF קוסמטיקה

אז… עשיתי לי קניה "קטנה" ב – IHERB , בעיקר של ELF קוסמטיקה.

טוב… אז מי שלא מכירה , ELF הוקמה ב 2004  בניו יורק . החברה היא חברה ידידותי לחיות ונטולת אכזריות, הם משתמשים גם בחומרים שגם הם נטולי אכזריות.  החברה הוקמה לאחר ששני המקימים התפלאו על יוקר האיפור והחליטו להקים חברה בעלת איפור איכותי במחירים נוחים.

אז בואו רגע נדבר על מה שהזמנתי!!!

אז בואו נתחיל ממה שאהבתי יותר למה שאהבתי פחות.

פשוט התאהבתי בשתי פלטטות הצלליות:

Eyeshadow Palette, Need It Nude

 

 Mad for Matte, Eyeshadow Palette

וואאווו… הפלטות מדהימות ופיגמנטיות בטירוף! הצבעים שלהם מדהימים ונראים מדהים על העין. אין מהם נשירת צבע או אפקתיות והן קלות לטישטוש בצורה נהדרת. אני מאוד אהבתי את הפלטות האלה. בהחלט שוות את הכסף ואפילו אם הייתי משלמת עליהם יותר מ  ש"ח עדיין הייתי יוצאת מרוצה.

ממליצה בחום !!!



 Mineral Infused Face Primer, Clear

פריימר ממלא נקבוביות, מעולה.

אני משתמשת בו באזור האף , המצח העליון ומסביב לשפתיים. אני ארכש גם את הפריימר שיש להם לעור יבש אבל בכל זאת הפריימר הזה מעולה ומכפיל את הערך שלו ביחס למחיר שלו! ממליצה בחום על הפיימר הזה.

Matte Magic, Mist & Set

המיסט מאוד נעים וקומפקטי. ההתזה שלו נעימה ולא אגרסיבית לדעתי. אני לא בטוחה שהוא באמת מקבע אבל… זה כן מרענן את הפנים ונכנס מושלם לתיק איפור. אני לוקחת איתי לעבודה ובדרך כלל בחצי של היום אני מתיזה על הפנים ופשוט מרגשה ונראת רעננה יותר. בשבילי זה מוצר ששווה את המחיר (21 ש"ח).

 Baked Highlighter & Blush, Rose Gold

זהו חצי שימר חצי סומק… אז את השימר ממש אהבתי. הוא מהממם. לא ממש עדין אבל גם לא ממש בולט. יושב על העור שלי מושלם. המרקם שלו נעים והצבע בידיוק הולם את הצבע עור הבהיר שלי. לסומק – פחות התחברתי. הצבע שלו לא מחמיא לפנים ולוקח הרבה מאמץ להוציא בכלל צבע או פיגמנט כלשהו מהסומק עצמו. הוא לא מתפזר בצורה יפה על הפנים. אפילו בתור צללית לא הצלחתי להשתמש בזה. אני רוצה עוד לבדוק אם יש את השימר בניפרד.

Blush, Candid Coral

אז בסומק בזה התאהבתי ( והצלחתי לשבור אותו ). הסומק מאוד יפה… מעניין. הוא משאיר צבע קרמלי עם גוון זהור. הסומק הזה יחד עם השימר מלמעלה פשוט נראה מעולה ביחד לטעמי. הוא מאוד עדין וקל לטישטוש על הפנים. ממליצה בחום.

Matte Lip Color, Nearly Nude

האודם נחמד. לא בידיוק הצבע שלי אבל האודם מאוד נחמד. לא עמיד במיוחד אבל נעים לשפתיים ולא מייבש אותם. אני בהחלט אקנה עוד כמה צבעים של האודם הזה.

Baked Blush, Rich Rose

אז לסומק הזה לא התחברתי בכלל. הצבע שלו מאוד יפה אבל לוקח מאמץ מטורף להוציא ממנו פיגמנט. על מברשת זה לקח נצח. הוא גם נעלם לי שעתיים אחרי ששמתי בכלל מהלחיים , כאילו לא שמתי סומק באותו היום. קיצור… אני לא חושבת שאני אשתמש בסומק הזה בעתיד.

Cooling Under Eye Refresh, Clear

מרענן לעניים… לא ראיתי שום שינוי באמת כששמתי אותו אבל הוא כן מקרר את העור מסביב לעין. אני כן אמשיך להשתמש בו בנתיים אבל לא נראה לי שארכוש אותו שוב בהמשך.



 

Flawless Finish Foundation, SPF 15, Oil Free, Natural

אז אם המייקאפ הזה אני קצת פישלתי… גם הגוון שלקחתי ( אני בדר כלל לוקחת גווני נטורל ) היה מאוד בהיר בשבילי ( אני בכללי בן אדם בהיר יחסית וזה עדיין היה בהיר לי מידי). בנוסף אני בעלת עור יבש מאוד ולקחתי מייקאפ שהוא oil free… מה שגרם למייקאפ הזה פשוט להישבר אליי בלי סוף.

מצאתי בסוף שיטה להשתמש בו, אני מוסיפה אותו לקרם לחות עם תת גוון וזה עובד לי אבל… אני לא ממש משתשת בו על בסיס יומי.

וכאן אני לא יודעת אם להמליץ אליו או לא כי לא בדקתי אותו באמת לעומק.

מכאן המסקנה, תהיו מרוכזות כשאתן מבצעות הזמנה :).

Real Techniques by Sam and Nic, Sculpting Brush

מברשת מעולה לעיצוב וחיטוב. אני מאוד אוהבת את המברשות של של Real Techniques ומשתמשת בהם המון. ממליצה בחום

Stoneridge Orchards, Montmorency Cherries, Dipped in Dark Chocolate

טעיייםםםם… אני לקחתי את הדובדבנים בשומקולד… ואווו פעם הבאה אני הזמין כמה שקיות בטוחחחח….ממליצה בחום!!!

 

אז זהו… זה מה שהבאתי וקניתי. מקווה שעזרתי לכם

לאתר IHERB מוזמנים לקפוץ : https://www.iherb.com/?rcode=ASD2540

אוהבת המון

נשיקות

About

No Comments

Leave a Comment

%d בלוגרים אהבו את זה: