פלטות שונות והאיכות

אז… שלום לכולם,
כשרק התחלתי , לא הצלחתי להתעסק עם חותמות וזה ממש תיסכל אותי , לבסוף אחרי הרבה בדיקות וניסיונות הבנתי שהחותמת היא הבעיה ולא אני. היא מראש לא הייתה שקוע מספיק.
אז החלטתי לקחת כמה חותמות מכמה חברות ולבדוק מה האיכות ושקיעות של החותמת.
להלן החברות :  WOW , Beayty Care , Sacara , Born Pretty , MoYou
השתמשתי בלק החותמות הקבוע שלי עם החותמת הקבוע של born pretty.
אז נתחיל מהמקור: חותמות של Born pretty 
תאמת אני לרוב משתמשת בחותמות של born Pretty ומוצאת אותן הכי טובות למחיר. הפלטת חותמות מאוד שקועה והצבע נכנס ונתפס בה ממש טוב. החותמת יוצאת בקלות וקל לנקות אותם אחרי השימוש. אפשר לראות את הדיוק של הציור שיורד מהפלטה לציפורן.
המלצה אישי : מאוד ממליצה.




חותמות של MoYoo
סה"כ החותמת טובה. הלק נכנס טוב לתוך שיקעי החותמת ויורד פשוט וקל לציפורן , החותמת קלה לניקוי וראיתי מגוון יפה של חותמות וציורים השייכים לחברה.
המלצה אישי : מאוד ממליצה.

החותמות הבאאות: Beauty Care
בביוטי קר יש שני סוגי חותמות:
נתחיל מהראשונה : עגולה…
אז פה באה הנפילה הראשונה, עוד במריחת החותמת ראיתי שהצבע לא שוקע מספיק טוב וכשהעברתי לחותמת הציור היה דהוי מעט והצבע לא חזק מספיק. רואים על החותמת כי אינה שקוע מספיק טוב והחריצים לא עמוקים.
המלצה אישית : לא העדפה ראשונה שלי.

החותמת השניה של ביוטי קר הפתיעה גם בעיצוב וגם באיכות. החותמת מעולה, שקועה טוב , הצבע עובר נהדר והיא עוברת טוב לחותמת ולציפורן. קלה לניקוי ומאוד נוחה לעבודה.
המלצה אישי : מאוד ממליצה.

החותמות של WOW
גם להם יש שני סוגי חותמות.
החותמת הפלסטיק שממנה התרשמתי פחות, הכל יצא מרוח ולא משנה כמה פעמים ניסיתי לא הצלחתי להגיע לתמונה חדה וחותמת שלא חסר בה פרטים או שלא מרוחה. מאוד קשה לנקות אותה והלק נמרח אליה לכל מקום
המלצה אישית : לא הייתי ממליצה.
.
החותמת השניה של WOW דווקא הפתיעה לטובה. אני בדרך כלל לא רוהבת את כל החותמות שעושות פרנץ' אבל בכל זאת כאן הייתה הפתעה לטובה. החותמת ממש נהדרת ועובדת טוב. הצבע עובר בקלות וכל הציור חד ויפה. קלה לניקוי ושקועה היטב.
המלצה אישי : מאוד ממליצה.

אחרונה חביבה : החותמת של Sacara
החותמת קצת מטושטשת לצערי אך מאוד יפה, יש מגוון לבחירה אך היא לא יוצאת מדוייקת והלק לא שוקע על הסוף ( אפשר לראות במריחה על החותמת), היא קלה לניקוי אך לא יוצאת ישרה ומדוייקת.
המלצה אישית : לא העדפה ראשונה שלי.



כמובן תזכרו שאם משהו לא עבד לי לא בהכרח שזה לא יעבוד לכם והפוך!!!

About

No Comments

Leave a Comment

%d בלוגרים אהבו את זה: