ערכת לידה של סימילאק… שווה את ה 40 ש"ח??? 2018

אז הגיע אליי קופסת היולדת של סימילאק ואוווו.

עלות הקופסה 39.90, אפשר להזמין לפני הלידה.

האמת קופסה שווה בטירוף לדעתי.

אני לא עובדת בסימילאק – רק מעבירה לכן את דעתי על הקופסא 

מה שמגיע בקופסה:

מגיע קופסה 400 גרם של סימילאק אדוונס שלב 1.

אני אישית מאכילה את הבכור בסימילאק כמעט מהלידה ( ניסיתי די הכל לפני סימילאק ) ועד עכשיו… זה הדבר היחיד שהוא באמת אכל בהנה מבחינתו , בהתחלה אכל את הסימילאק קופורט – זה לא מעלים גזים אבל עזר לו להרגיע את הבטן ואחרי זה עברו  לסימילאק  חודשים לאדוונס ( טעמנו הכל מהכל ) ( לא אומרת שתמ"ל אחר רע אלה שלנו התאים התמ"ל הזה וכל ילד מה שהכי מתאים לו – את אמא שלו ואת יודעת ).

בנוסף מגיע מוצץ של NUK – אני לא יודעת להגיע לכם כמה הוא טוב , אנחנו השתמשנו בMAM בבכור אבל לפי כמות המוצצים של NUK בגן כנראה שהוא מעולה, הצורה שלו ממש חמודה והוא נראה קטן יחסית. הוא חלק ללא ציורים ויגיע בצבע ורוד / תכלת לדעתי – תלוי מה תמלאי במין העובר.

בנוסף מגיע מגבונים של בייביסיטר – מגבוני ToGo. איזה אימא לא צריכה מגבונים דחופים בתיק???

מגיע שמן בלנאום , שמן רחצה לתינוקות בחודשים הראשונים. ניסיתי אותו והוא די נחמד ונעים. השתמשנו בו בחודשים הראשונים למקלחות.

מגיע מחלק מנות של סימילאק שאני אישית מאוד אוהבת , לי זה היה בין מחלקי המנות היחידים שהאבקה לא נשפכה לי בין המחלקות. אני מאוד ממליצה על המחלק מנות הזה, חיסרון יחיד זה כשהגענו למנות גדולות ( מעל 180 ) נגמר המקום במחלק.

בנוסף מגיע קרם ידיים בריח מאסק המועשר בשמן האינקה אינצ'י וקמומיל , אני לא יודעת מה זה הריח הזה ולא השתמשתי בקרם ידיים הזה עדיין אבל זה של חברת OR והבנתי שזאת חברת טיפוח טובה ( לא השתמשתי אף פעם במוצרים שלהם ). עדיין נחמד. ללא פראבנים!

מגיעה משחת החתלה של מוסטלה , השתמשנו בה בעבר ודווקא די נחמדה, אני אפילו לא זוכרת עכשיו למה החלפנו… אני לא בטוחה עם היא מכילה בראבנים !

זוג חיתולים מחברת בייביסיטר – לא ניסיתי אף פעם , אז לא יודעת להגיד אם הם טובים.

עלות הערכה הוא 39.90

משאירה לכן פה קישור : http://bit.ly/2p8VOR6

 

לסירטון המלא:

 

About

No Comments

Leave a Comment

%d בלוגרים אהבו את זה: