ביוטי בוקס פברואר 2018

אז… סוף סוף הגיע הקופסאת ביוטי בוקס של פברואר הגיע…. אז בואו נתחיל!!
פלטת הייליטרים מבית LOREAL
פלטת הייליטרים הכוללת שלושה גוונים במרקם אבקה – תוספת הזוהר המושלמת לכל איפור. לפי התחושה הראשונית הם מרגישים ממש אבקתיים ( קצת יותר ממה שאני רגילה ). כשניסיתי לעשות סווצים הם גם לא היו פיגמנטיים במיוחד. אני אנסה אותם במהלך השבוע והעביר דעה בטוחה יותר.


מחזיק מפתחות
מחזיק מפתחות פרוותי ושיקי שישתלב בכל צרור מפתחות או תיק גב.

מסכת שיער מבית Dove
מסכה טיפולית לשיקום עמוק ולמראה שיער חלק יותר המותיר את השיער עמיד עד פי עשר לנזקי היום יום. המסכה בריח מדהים ופירותי ומרקם נעים. אנסה אותה השבוע ואחזור עם תובנות 🙂




ג'ל ניקוי מבית Careline
ג'ל מרענן לניקוי הפנים , לניקוי יומיומי של העור ותחושת רעננות מתמשכת. הג'ל עשיר בויטמין C , תמצית הדרים קמומיל ואלנטואין.

מסקרה מבית Lancome
המסקרה המושלמת , בעלת מברשת גדולה וצבע שחור עמוק. מילוי החומר במרכז המברשת יוצר נפח משמעותי ודרמטי כבר במשיחה הראשונה. ( אני אנסה עד שבוע ואחזור עם תובנות :))

ג'ל לגבות מבית IL Makiage
ג'ל גבות לעיצוב ויצירת מראה גבות מלאות ומשורטטות. הג'ל מתמזג עם הגבה באופן טבעי , ללא גושים ומבטיח עמידות לאורך זמן. יש לציין שהוא אמיד. כמה דקות אחרי שעשיתי את הסווץ על היד הוא לא נמרח או זז.

קרם גוף מבית Lavido
קרם גוף ארומתרפי המשלב קוקוס טרופי עם מאסק ריחני ויוצר ניחוח נדיר של קרם גוף הנספג בעור ומסייע בהזנה, לחות וגמישות לאורך כל היום.

בנוסף מגיע 50 שח הנחה על מוצרים של IL Makiage

 





About

No Comments

Leave a Comment

%d בלוגרים אהבו את זה: