ביוטי בוקס דצמבר 2018

היי לכולם.

אז אחרי שבדקתי וחקרתי את כל המוצרים של ביוטי בוקס של דצמבר אשמח לשתף אותם בתובנות שלי 🙂

מקבע איפור מבית Schwartz

לדעתי האישית המקבע טוב. האיפור נשאר יציב וחלק. הוא מרענן ומאוד נחמד. הדבר היחיד שממש הפריע לי בו הוא הריח. יש תחושה של תרסיס לשרותים. ככל הנראה בגלל האלוורה שבו. הריח מתנדף מהר ולא נשאר על הפנים אבל בשניות הראשונות של ההתזה האסוציאציה הראשונה היא שירותים. אני כן אמשיך להשתמש בתרסיס לבינתיים.

קרם ידיים מבית Neutrogena

קרם דיים מעולה לדעתי האישית. הקרם מעוד נעים ונספג לעור בצורה מעולה. הידים לא מרגישות שומניות או מחליקות אחרי דקה. תחושה מאוד נעימה נשארת על הידיים ולי במיוחד בחורף עם העור היבש שיש לי זה ממש מתאים.

גומיה לשיער מבית INVISIBOBBLE

בהתחלה ששמתי אותי היא נראת והרגישה נחמד מאוד. לא תופסת חזק את השיער ומחזיקה , אבל אחרי כמה דקות הבנתי שהיא חלשה מידי בשבילי וכשניסיתי לסגור אותה יותר חזק היא פשוט לא החזיקה ועוד יצאה עם חצי מהשיער שלי. לא התרשמתי ממנה בכלל וקשה לי להאמין שאשים אותה שוב על השיער.

סומק מבית soft touch 

הסומק בצע יפה מאוד אבל מאוד אבקתי, פשוט מתפוזר לכל עבר. בנוסף הוא מאוד פיגמנטי ובנגיעה אחת נשאר קצת כיתמי. הוא ניתן לטישטוש אבל לא בכזאת כלות כמו הרבה סמקים אחרי שהשתמשתי בהם.

ספריי לשיער מבית Moroccanoil

זה לא פעם ראשונה שמגיע הספריי הזה בקופסת ביוטי בוקס וגם בפעם הקודמת מאוד אהבתי אותו. הוא יחסית חלש אז לא שהייתי עושה איתו תסרוקת ערב אבל הוא כן עמיד במהלך היום ולא רואים או מרגישים אותו על השיער. אני משתמשת בו די קבוע לכל מידי תיקונים כשהשיער כבר מלוכלך אבל עדיין אין זמן לשטוף :).

מלח סקראב

גרגירי מלח מאוד נעימים עם ריח משגע. נעים בגוף ללא תחושת מגרדה. אני מאוד אהבתי את המרקם שלו.

עיפרון שפתיים מבית Rimmel

פשוט מושלם. אני שמה אותו במקום אודם והוא פשוט מושלם. הצבע , המרקם והעמידות מעולים.

 

בנוסף ישנו שובר ל 30% הנחה בקניה בFACE and BODY.

קופסת ביוטי בוקס :https://www.youtube.com/watch?v=5VqJufuPBPc&t=1s

חוודת דעת כנה : https://www.youtube.com/watch?v=bIxeLbxnI-0&t=23s

 

About

No Comments

Leave a Comment

%d בלוגרים אהבו את זה: